láska k běhu

29. května 2011 v 10:21 | Elissh |  deníček
Tak se hlásím opět s nějakým článkem.

Včera jsem den začala pohybem, jak jinak, no, byl to eliptical. Nicméně už mi přijde, že je to dobré jen když je venku ošklivo nebo na rozhýbání... prostě už mi to přijde málo, zkouším různé zátěže a IT, ale jak je venku hezky už mi to nedává takové uspokojení a tak vybíhám a vyjíždím na kole..

Takže včera jsem si řekla, že bych potřebovala taky nějak svalíky pozlobit takže jsem je doma s činkama co tu mám pozlobila a jako závěrečnou ajrobku jsem zvolila právě běh v přírodě tady u nás v lesoparku.

A chcete něco říct? Zlepšuju se a i když jsem to neměla v plánu, poněvadž netrénuju na maraton, ale běhám pro radost tak přeci jen.

Dřív jsem ten jeden okruh, který mi trvá cca 11 min. a dávám jej 4x, ani neuběhla v kuse. Dala jsem jej se 2 pauzama + pauza na startu/cíli. Později jsem ho dala celý a byla hepy. Ale jen jeden, vždy jsem dala na sartovacím bodě alespoň 30 sec. pauzičku. Ve starých článcích to někde je, kdo sem chodil. Celkový čas běhu byl hodinka s těma pauzama takže tak 50 min. čistý čas. Tady v lesoparku je ten terén takový lehce zvlněný a to mě zmáhalo. Nevydržela jsem běžet víc jak těch 11 min. v kuse.

Pak jsem si střihla běh na rovince podél Vltavy a najednou jsem zvládla běžet 25 min. v kuse a opět byla děsně hepy

No a po pobíhání na rovince o to v delších intervalech jsem si střihla minulý týden běh v Krkonoších a ty kopce, masakr a delší žádný hop hop a jste nahoře... bylo to hodně náročný, ale nepolevila jsem. Prostě jsem vyběhla a běžela i ty kopečky a nezastavila jsem se dřív než po 20 min. což je zase vidět pokrok vpřed. I když teda mě stehna pěkně pálily

A možná mi to pomohlo překonat ten "mrtvý bod" přes který se nehnete dál. Zjistila jsem, že když se nemůžete v něčem ve sportu posunout dál, ať už je to právě ten běh, nebo i posilování, zkuste tělo šokovat větší zátěží/ ztížením cviku a najednou to jde Tohle mi pomohlo i při cvičení zkracovaček na břicho. Dělala jsem je klasicky na zemi a zvedla se do nějaké výšky (jen pomocí břicha, žádné švihy či pohyby v kyčlích) pak jsem cvik ztížila cvičením na vzduchovém polštáři. Je to těžší a intenzivnější no a ejhle. Teď už se i na zemi zvednu výš.

Tím chci říct, abyste se nevzdávaly a zkoušely nové výzvy. Protože já jsem díky běhu v tom Krkonošském terénu, zase o kus dál a včera při běhu v lesoparku jsem vyběhla od baráku a nezastavila jsem se ani na začátku okruhu (jako dřív) a nezastavila jsem se ani po uběhnutí prvního kola. Zastavila jsem se až po uběhnutí druhého kola na 20 sec. než jsem se vysmrkala a koukla kolik min v kuse už běžím. Zjistila jsem že to je 31 min a 34 sec. zajuchala a běžela dál.... od té doby jsem se zastavila až po dalších dvou kolech a doběhnutí k baráku což bylo po 32 min. 54 sec.

A víte co jdu dělat teď?

BĚHAT!!!

Venku je totiž úžasně...
 


Komentáře

1 barumka barumka | Web | 29. května 2011 v 11:08 | Reagovat

Ahoj elissh, tak me napadlo po shlidnuti tve "odstrasujici" fotky na tvych trenerskych strankach, ze se te na to zeptam:) Kdy to bylo a proc to bylo? Momentalne totiz vubec nevypadas, ze bys kdy mela problem s vahou. Tak me zajima, co vedlo k tomu, zes mela ty kila navic a zaroven jak se ti povedlo jich zbavit?

2 versul versul | Web | 29. května 2011 v 15:24 | Reagovat

Uži si beh, je to úžasný šport. A fakt mám radosť, že sa zlepšuješ, celkom slušne teda beháš, ako čítam.

3 Merry Merry | Web | 29. května 2011 v 16:18 | Reagovat

Jaká je asi vzdálenost toho okruhu, co běháš? Víš to?

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama