Červen 2010

jídelníček středa 30.6.2010 + pohyb

30. června 2010 v 14:30 | Elissh |  jídelníčky
Tak dnešek je opět ryze letní, což je úžasný. Opět jsem se vyletnila. Bílé kratasy do půlky stehen, fialové tílko a sportovní páskovky... yeah! je úžasně... vůbec netuším jak je to s taebem přes léto... ale asi ho budu více nahrazovat workoutíkama .... dnes mám též jeden v plánu tak doufám, že nezvítězí lenost .. neměla by ..  Ze včerejšího fitka cítím jen tricepsy... ale nevadí, vím, že jsem makala na 100% bolest není vždy důležité kriterium ..

Taky jsem se vás rozhodla trochu zásobovat tvarohovýma pečícíma receptíkama. Hodila jsem na blog jen ty, které jsem osobně pekla a vyfotila... pekla jsem víc, ale nemám fotky  Tak možná hodím recepty bez fotek či najdu odpovídající fotky z netu. Peču totiž vážně moc ráda, ale to jsem zde již zmiňovala. Na víkend se chystám upéct "křehký koláč s čokoládovou náplní" takže pak hodím opět receptík + foto  a taky asi upeču něco s tvarohem a jahodami ... jůůůů pekla bych pekla... nějak to na mě jde ..  spíš abych to pak nesnědla ..

Včera večer mi mamka přivezla jahůdky, tatka byl na samosběru... tyjo mnam mnam mnam, neodolala jsem, ani její buchtě s ovocem ou jé..

Takže holky užívejte a užívejte a užívejte ... tohle luxusní počasí ..

EDIT 19:15:
Tak jsem se po práci stavila ještě nakoupit. V Penny mají tvarohy jen za 7,90Kč. Nevím co si o mě pí. prodavačka pomyslela, když jem si jich na pás dala 10 kousků  dala jsem si je do toho kartonu, aby se mi dobře nesly a tradá domu. Přijela jsem teda celá zplavená z busu. Neměla jsem absolutně chut na naplánovaného tunáka, takže jsem si jej vyměnila za bílkovou omeletku s eidamem a hermelínem. Mnam. Spíše mě dostal přítel, otevřu dveře a voní tu tousty... a jen povídá, udělal jsem ti jeden taky ... ale ctí mě to, že jsem snědla jen půlku  a druhá je stále na talíři v kuchyni... ale já si dám k večeři tvaroh
Po svačince jsem si dala 2 workoutíky a pěkně se zapotila a jsem spokojená ..

"hrátky" den 24 - 50g S
SN(6:30): 30g vločky + drc. ln. sem. + voda + 60g jahody =  kaše
SV(9:10): 200g jogurt Hollandia - bílý
OB(12:00): 200g kuřecí prsa, 100g lilek
SV(14:30): 63g tunák ve vl. šť., rajče, římský salát (ze zahrádky)
SV(17:30): 75g bílky, pl. 20% eidamu, 45g hermelínu, 1/2 toustu (1pl. toust. chleba, 1/2 pl. šunky, 1/2 pl. 20% eidamu, cibule, hořčice)
omg sexy body workout
Fat Fighter workout (bez jednoho posl. cviku 2. části)
VE(20:00): 250g odt. tvaroh, neslazené kakao

B: 123g
S: 59g (vč. lilku, bez syr. zeleniny)
T: 30g

750 ml zelený čaj
750 ml bylinný čaj
káva s mlékem
3,5 l neperlivé vody

2 workouty z bodyrock

Tvarohový koláč s citronem

30. června 2010 v 13:30 | Elissh |  recepty

Myslím, že zde je již patrná moje obliba v pečení tvarohových pochoutek ale co ne?

Tvarohový koláč

30. června 2010 v 13:10 | Elissh |  recepty

Tvarohový koláč s kakaovou drobenkou

30. června 2010 v 13:04 | Elissh |  recepty

kolac

fitko úterý 29.6.2010

30. června 2010 v 11:58 | Elissh |  cvičení
Včerejší fitko super, snažila jsem se extremě procitovat svaly (ne že bych dřív ne) ale tak každý kousek soustředění navíc se snad počítá. Joo holky, já ty činky miluju .. viď žiraf.

Takže ZÁDA, PRSA, TRICEPS, lehce BŘÍŠKO

jídelníček úterý 29.6.2010 + pohyb

29. června 2010 v 13:29 | Elissh |  jídelníčky
Zdravím opět do krásného tropického letního dne ..

Nasadíme brýle, nazujeme žabky, oblékneme plavky a šupky hupky ... do práce, tady idyla končí, že? Je teprve úterý, ale pak nás čeká krásně příjemný prodloužený víkend.. už se těším moc.
V pátek a v sobotu bude kalbička, njn, narozeniny (né moje) se oslavit musejí a v neděli večer pojedu na hory na chatu... budu tam do úterý, doufám, že vyjde počasí. Byla bych vážně ráda, kdo ne, žejo.

Dnes jdu po práci do posilky, už se těším, jak jinak . Pěkně posílit svalíky at se neflákají..

"hrátky" den 23 - 150g S
SN(7:10): 40g vločky + drc. ln. sem. + banán (100g) + voda + mléko = kaše
SV(9:45): 200g jogurt Hollandia - pražené cerealie
OB(12:00): 40g cizrny, 180g lilku, 100g Robi masa, sekaná rajčata, cibulka, bylinky
SV(14:15): 63g olomoucké tv., racio
SV(16:30): 63g olomoucké tv., racio
fitko
SV(20:00): po fitku jablko
VE(21:00): 250g odt. tvaroh, drc. ln. sem., neslazené kakao, pl. eidamu, cca 150g jahod

B: 108g

káva s mlékem
1,5l neperlivé vody

navíc:
 kousek piškotu s ovocem a pudinkem (vařený s vodou misto mléka) od mamky

60 min. posilka

nevážím se

jídelníček pondělí 28.6.2010 + procházka

28. června 2010 v 15:20 | Elissh |  jídelníčky
To máme dnes ale pěkně a teplo...

Až mě z toho opouští pracovní morálka, zato na mě ale jde poněkud veselá nálada. Teď jsem se na svačinku dokonce opalovala v okně (směřované do dvora).. práce nebyla, njn asi to je kompenzace za ten páteční shon ..

Dnes bych šla normálně na tae bo, ale už mi zbývá na permici jen jeden vstup a navíc není znám rozpis zda bude taebo hodina či intro hodina... takže si dám asi jen doma Zuzku (nebo možná relax se uvidí). Sice mi nefungují od rána její stránky (vám jo?) ale mám na papíře rozepsané některé její cvičení takže pojedu podle toho..

Uvidím jak ještě dám nohy, možná sjedu jen vršek a nohy lehce. Po čtvrtečním posilku nohou, pátečním běhu, sobotním kole a nedělním výletu, už nějak nechtějí makat  potvory jedny.

Po práci si musím opět dojet na nákup došly mi tvarohy, syrečky, tuňák a cottage. Taky vezmu nějaké ovoce asi a zeleninku.  Dnes jsem si pro dnešní nákup zvolila Interspar. Mají led. salát za 10,- a rajčata za 20,- tak tam nakoupím i všechno ostatní. Ale řeknu vám, že bych se nejraději vyplácla někam k vodě a chytala bronz na zbytek těla. Říkám zbytek neboť paže a ksicht mám přismahlej ještě z tý soboty

Takže buďte hepy a užívejte tepla, krásného počasí a nasávejte sluneční paprsky

"hrátky" den 22 - 50g S
SN(6:50): 30g vločky + drc. ln. sem. + voda + trocha mléka = kaše, 250 ml plnotučného mléka přímo od kravičky (převařené) co mi naši přivezli z chalupy, ta chut se nedá s ničím srovnat!
SV(9:20): 63g tunák ve vl. št., led. salát, ředkvička, KL araš. másla
OB(12:00): salát (led. salát, 2 rajčata, salátovka, 100g Robi maso), KL araš. másla
SV(14:30): 200g jogurt Hollandia - irská káva
SV(17:30): 63g tunák ve vl. št., led. salát, salátovka, 140g bílky s pl. eidamu a pl. kuř. šunky
VE(20:10): 250g odt. tvaroh, neslazené kakao

bože jsem debil, zapoměla jsem, že si mám dát tu hollandii jen bílou a tak S naskákali kurník já jsem vážně blbá
B: 125g

procházka s pejskem

jídelníček neděle 27.6.2010 + procházka

28. června 2010 v 11:45 | Elissh |  jídelníčky
Tak ještě report za včera.

Bylo nádherně takže co bych dělala doma, žejo... najedla jsem se zabalila si pití i stravu sebou a vyrazila jsem na Divokou Šárku. Bylo krásně teploučko, bez mráčku a nádherně... jeden svah jsme si střihli přímo po strmé, vyšlapané, hliněné stezce, což není nic pro mě... měla jsem strach že podklouznu ... na tenhle typ adrenalinu nejsem úplně stavěná. Ale krásně jsem se zapotila, prošli jsme to tam jak se dalo, občerstvili se a "jeli" dál. Další zastávka bylo pivko na zahrádce ve Stromovce kam jsme šli od Dejvické pěkně pěšky. Krásný uvolněný den pouze v rytmu procházení, žádný jiný sport. Užila jsem si to pohodově ..

"hrátky" den 21 - 150g S
SN(9:15): 45g vločky + drc. ln. sem. + voda + 100g merunky =  kaše
OB(11:15): 40g jáhly, 30g sojové maso
12:45 - 20:00 - výlet
SV(13:30): jablko, 40g proteinová tyčinka CFM
SV(15:30): 75g bílý cottage, 2 racia
SV(18:00): 75g bílý cottage, 2 racia
VE(20:10): 250g odt. tvaroh +2 pl kuř. fitness šunky + pl 20% eidamu + jarní cibulka + tavenak = mnam , řádka čokolády

B: 95g

procházka

jídelníček sobota 26.6.2010 + cyklistický výlet

27. června 2010 v 11:25 | Elissh |  jídelníčky
Tak to byla zajímavá sobota ... to vám povím

Včera bylo venku úžasně tak jsem si řekla, že vyrazím (po roce - ano stydím se) na kolo. Miluju jízdu na kole když je okolí krásná příroda. Takže jsem se včera nasnídala, naobědvala, umyla a nafoukla kolo, zabalila svačinky dle plánu, vodu, zásobu kapeníků (njn my alergici) a vyrazila. Plán byl Praha - Kralupy n. V. a zpět.
Takže nejprve na kole na metro, metrem do centra, pak mojí tradiční trasu podle Vltavy ke Stromovce a pak dále po A2. Musím jen poznamenat, že až do Kralup jsem ještě nikdy nejela. Pouze ke Stromovce. Nicméně od okamžiku kdy jsem se dostala do blízkosti Vltavy a jela po cyklostezce... se ve mě rojily tak nádherné pocity.... to prostě nejde ani popsat. Příjemné prostředí, pohoda, klid, krásné počasí a málo lidí... jízda, slunce, vítr... dobrých 20 min. jsem se neustále usmívala a stále opakovala "já to prostě miluju"... nepopsatelný duševní a psychický klid a pohoda...
Cesta byla ještě kousek za Zoo krásná asfaltka, pak štěrková cesta, pak kamenitá cesta (takové velké ploché kameny, po kterých se jelo uplne na ....), pak opět asfaltka, stále podél vody až jsem se vyloupla v Klecanech. Tam jsem si sedla na lavičku k vodě, na sluníčko a kochala se ... dala jsem si svačinku a pokračovala dál... bohužel značení skončilo a tak to bylo spíše "jed kudy chceš"  snažila jsem se jet s "davem" ale po čase jsem se dostala sice na krásnou cestu podle vody, ale byla to jen vyšlapaná cestička která ve finále po pár km končila v rákosí  ano.... zabloudila jsem ... byla jsem v obci Řež a vymotala se, ale cesta dál na Kralupy vedla opět nějakým křovím, paní co odtamtaď přijela na kole mi sice říkala, že do K.n.V to vede ale je to "natěsno"  tak jsem to vzdala s tím, že jsem někde špatně sjela, otočila to a jela zpět. Doma jsem dle mapy zjistila, že jsem ale jela dobře.. (až na to rákosí, to se mělo objet po silnici lol) pointa je v tom, že ačkoli se v Troji psalo, že Kralupy 19km, žádná cyklostezka tam nevede... A2 končí a pokračuje pouze turistická stezka a to je to po čem jsem jela já takže sice dobře ale nic moc na kolo.
Kousek od Stromovky jsem si opět dala pohodičku na trávě u vody a pokračovala zpátky směrem k výchozímu bodu - metro, po cestě mě pořád štvala alergie... ale horší bylo něco jiného... cca 4km (to pravila cykl. cedulka) jsem zjistila, že mám totálně prázdné zadní kolo - jj píchla jsem .. muselo se to stát na té děsné kamenité cestě  protože od té doby jsem zpět jela už jen po asfaltce... můžu vám říct, že jsem měla dost.. už jsem měla unavené nohy, nejela jsem už ani tak intenzivně jako na začátku .. :D a teď mě čekalo tlačení kola.. (jj jsem těžce nevybavený cyklista, moje chyba a taky úplně levá na opravy ehe) rozhodla jsem se že až tak daleko to tlačit nebudu a vzala to nějakým šíleným travním porostem zkratkou na jinou stanici metra, sice jsem pak musela přestupovat, ale což, to je to poslední co mi vadilo. Když jsem přijela na moji stanici metra na kraji Prahy tak jsem dala konečně druhou sváču, ale to už jsem měla strašný hlad a byla total KO. No a pak jsem si ještě tlačila kolo od metra domu (30 min.)..

A výsledek?

Výlet byl nádherný, ujela jsem 40 km, škoda, že se to tak pokazilo na závěr, ale nasbírala jsem jisté zkušenosti..
1. musím si příště na mapě prohlídnout kudy a kam až daná cyklostezka vede a ne se spolehnout na rady kamarádů " Super ta cyklostezka vede až do Kralup" přičemž tam nikdy nejeli
2. vzít si víc vody (1,5l mi nestačila, měla jsem žízeň a pivo na kole fakt pít nechci)
3. vykašlat se na předsevzetí vln a vzít si sebou nějaké energetičtější jídlo (např. musli či protein tyčinky)... byla jsem pak total chcíplá a večer nutně musela doplnit energii, strašně moc jsem cítila, že se potřebuju pořádně najíst
4. vzít si sebou věci na opravu kola a hl. naučit se to opravovat
5. když svítí slunce namazat se opal. krémem, nebot jsem si nehorázně spálila ruce a ksicht a celej včerejší večer mě to pálio a byla jsem i z toho taková jak když mám chřipku unavená

Ale jak říkám, jinak to byl úúúúplně perfekt nádherný a příjemně relaxační výlet. Už mám naplánovanou jinou trasu (pečlivě :D), pojedu na jih Prahy..

Vím, že je tenhle článek dlouhý, ale měla jsm spousta zážitků... Dnešní report napíšu večer nebo zítra , no a teď už jídlo abyste viděly jak jsem "hezky" papala

SN(10:00): 40g vločky+ drc. ln. sem  + 66g meruňky + voda = kaše
OB(12:30): 30g jáhly, 30g sojové maso, 200g sekaná rajčata
12:45 - 18:20: kolo
SV(14:40): 65g tunák ve vl. st, racio, rajče
SV(17:45): 65g tunák ve vl. st, racio, rajče
18:15- 19:30: banánová polomáčená musli tyčinka, racio s pl. 20% eidamu, tavenak, sojová tyčinka v čokoládě, řádka čokolády, 4 kolečka bake rolls
VE(20:10): 250g odt. tvaroh, kakao
VE2(22:15): miska těstovin s tunákem

1,5l neperlivá voda
panák vaječnáku

40km na kole + tlačení kola

jídelníček pátek 25.6.2010 + pohyb

26. června 2010 v 11:33 | Elissh |  jídelníčky
Ahoj holky,

s včerejším reportem se hlásím až dnes, neboť včerejšek byl jeden velký kolotoč...

Začalo to "pěknou ranní depčičkou" už v MHD po cestě do práce.... pak se to uklidnilo a bylo celkem fajn. Ale zase to bylo úděsné v práci, teda řeknu vám byla jsem tam sice jen 5h ale nezastavila jsem se ani na minutu, svačinu jsem zmeškala, fakt jsem neměla ani minutku na to abych si snědla rajče a dala si jí až na konci prac. doby. Takovýhle stres úplně nesnáším. Přišlo mi najednou nezávisle na sobě 13 klientů  kdyby přišli nějak po sobě ale přišli rámcově  během 5 min.  každý jednu smlouvu, systém je pomalý a tiskárna jen jedna... takže paní co přišla jako 10tá se mě po hodině ptala kdy to bude .. co vám budu povídat... těch 13 lidí jsem dělala 4 hodiny v kuse bez přestávky a měla jsem krutě dost teda, taková psychická a duševní únava... když zasakující kolegyně odcházela, říkám, já tady ještě chvíli posedím a zklidním psychiku a dám si hl. konečně jídlo .. no mazec. takže proto ten jídelák resp. mezery takové.

No najedla jsem se a jela domu, od min. dne jsem se těšila jak si zaběhám.... takže jsem přijela domu, převlékla se do sportovního, nasadila svoje běžecké botky a už se šlo na věc. Venku bylo překrásně, teplo, sluníčko, příroda... prostě úplné a největší labůžo. Sice mě ze čtvrtka pobolívaly nožky (přední, zadní, zadek, prostě celé), ale řekla jsem si, že je aspoň protáhnu a těším se už na ten běh dlouho a nenechám se už zvyklat. Jsem moc ráda že jsem šla. Dala jsem 3x můj okruh ... 50 min. čistého času. Přestávky jsem dělala asi na půl minutky 2x za okruh.... přiznám se že na posledním kole už mě bolely nohy celkem dost  a i ramena a záda z pohybu paží při běhu. Ale ten pocit, přiběhla jsem spocená jak Alík a rudá jak rak, ale težce spokojená, musím zase brzy vyběhnout ...  je totiž pravda že běh není jen na nohy, posiluje kompletně tělo, to se mi ukázalo, když ted cítím nohy, záda, ramena a i hl. břicho šikmáče... prostě woow. Doporučuju běh všem ...

Po běhu jsem se najedla a pádila do města. Projít se když je venku tak krásně a něco pokoupit. Koupila jsem si bílé balerínky (i když nejsem jejich zastáncem, tyhle jsou krasné) a tričko Puma, úplně úžasné! Domů jsem přijela až v 20:00.. prostě stále v jednom kole...

A teď už páteční padesátková strava:

"hrátky" den 19 - 50g S
SN(7:00): 30g vločky + voda + drc. ln. sem. = kaše
SV(12:00): 100g bílý cottage, rajče (grr hlad jak prase už), 2 KL araš. másla
13:45 - 14:35: běh
OB(15:00): 125g olomouckých tvar. zapečených na 140g vař. brokolice, 1/2 misky dom. kuř. vývaru se zeleninou, 1 racio s pl. eidamu